AKTUALNOŚCI

Rola i wymagania dla opakowania handlowego przy realizacji strategii dla własnej marki pelletu drzewnego

Marketing strategy - segmentation, targeting, and positioning. Visualization of marketing strategy process.   Każde przedsiębiorstwo staje przed kłopotami związanymi z wygospodarowaniem zysku, który pozwoli na dynamiczny rozwój i utrzymanie pozycji rynkowej firmy. Aby skutecznie zaplanować  i zrealizować cele biznesowe  potrzebne są efektywne narzędzia i mechanizmy marketingowe. Zapraszamy Państwa na szkolenie, podczas którego pan Tomasz Smorgowicz – doświadczony ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek, przedstawi sposoby zarządzania marką oraz prowadzenia strategii marketingowych i rozwoju produktu. Dowiedzą się Państwo min. jak odróżnić się od konkurencji, jak zaprojektować opakowanie produktu, jak zrozumieć grupę konsumentów, w jaki sposób komunikować się z klientem. W drugiej części szkolenia zajęcia poprowadzi pani Agnieszka Kędziora-Urbanowicz – doświadczona audytorka od lat związana z certyfikacją systemów zarządzania,   która przedstawi szczegółowe wymogi dotyczące zasad opakowania pelletu drzewnego na podstawie „Quality Certification Scheme For Wood Pellets”. Podczas spotkania zostaną przedstawione najnowsze informacje związane z ustawą o etykietowaniu, informacją handlową, zastrzeżonymi znakami towarowymi.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych producentów i dystrybutorów pelletu drzewnego 08 maja 2018 r., godz. 9.00-17.00 do Gdyni do Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, ul. Jerzego Waszyngtona 19.

  Dowiedz się więcej
3 kwietnia 2018